wtorek, 12 lutego 2013

Wstęp i przedstawienie

Mój nowy blog poświęcony grom wszelakim. Mam na imię Krzysztof, a w szerszym gronie przedstawiam się jako "Cross". Jestem graczem od bardzo dawna. Czy to automaty nad morzem, pegazus i zerwane noce przy "Contrze" czy trudne początki z pierwszym Gothic'iem czy zdobywanie goli w FIFIE 2000. Od roku, mam dobry sprzęt do gry, ale wiadomo, ciągle rozwijająca się branża gier, stawiająca coraz to większe wymagania sprzętowe zmusi mnie w niedalekiej przyszłości do dokonania "upgrade'a" podzespołów.

 Czasu wolnego nie mam aż tak wiele jakbym tego pragnął, ale staram się jego nikłe oblicze jak najlepiej wykorzystać. Czy to jest godziny spędzone przy pełnokrwistym "erpegu" czy nabijanie fragów w BFie...

Zapraszam do czytania tego oraz innych moim blogów. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz